It’s mine! Butter London The black knight

Åh vad jag föll för detta lack när jag såg det! Var bara tvungen att ha det! Och det är minst lika fint i verkligheten som jag hade förväntat mig.

Jag är dålig på att fota nagellack, men några bildbevis ska jag väl ha med här.

Försökte få det fina glittret att synas lite bättre men det ser mest bara suddigt och fult ut😉

Det är verkligen helt fantastiskt!

Basen i detta lack är svart med massor med fint glitter i flera olika färger. Ja bilden talar nog för sig själv där. Innehållet är 11 ml vilket är ganska lite. Det får man tänka på när man jämför priser med andra lack till exempel, oftast är det väl 15 ml. Detta är limited edition, Holiday Collection 2011.

Det täckte fint med bara två lager, men bäst med tre. Och ett bra överlack är nästan ett måste! Det torkade faktiskt ganska snabbt vilket var positivt.

På min bild här har jag inget överlack.


Slarvigt målat, ville bara se hur det blev! Och det är jätte svårt att fånga det på bild.

Ett superfint lack som för mig passar bäst till fest!

Sminkan har mycket finare bilder, där lacket kommer fram lite mer och ser ut som det gör i verkligheten.

 

***

I saw this polish ”The black Knight” from Butter London and I knew it must be mine! It was love at first sight!

Sorry for bad pictures but it’s hard to photograph all the glitter.

It’s amazing and I love it!

Kommentera

