Önskelista: Nagellack

Just nu är jag inne i en ”nagel-period”. Jag tycker det är jätte roligt att surfa runt och kika på swatches av olika nagellack och upptäcka nya märken och fina färger!

Jag har gjort en andra beställning från Beautyjoint på mer Kleancolor nagellack. Får visa dem vid tillfälle sen! Tycker det är lite svårt att fota nagellack. Finns andra som gör det bättre än mig😉

Ett sånt lack som jag bara måste ha är Butter London’s The Black Night. Det är så himla fint och speciellt! Det är dessutom limited edition så det gäller ju att man slår till innan det är för sent. Nu vet jag inte riktigt var man enklast kan hitta Butter London lack någonstans? Men man kan kanske beställa direkt från dem (från UK). Priset är £12 och det finns bilder på det här.

Nu när jag tänker efter kanske jag har skrivit om det tidigare…?😀

UPDATE:

Det är nu två veckor sen min beställning (den andra) från Beuatyjoint och jag har fortfarande inte fått hem mina nagellack. Sist tog det exakt 10 dagar, men jag hoppas de dyker upp här före jul!

Jag har i alla fall fått mitt Butter London The Black Knight men det förtjänar ett eget nytt inlägg!🙂 Så håll utkik!

Ett svar till “Önskelista: Nagellack

  1. Aidas Make Up 8 december 2011 kl. 8:19 e m

    Då är vi helt inne i samma period haha =)

Kommentera

