Apoteket

Bara för att jag skulle in på Apotekets hemsida och kika på det nya Startkitet från IDUN Minerals så funkar inte Apotekets hemsida! Är det inte så typiskt?!?! SUCK!

Detta startkit innehåller i alla fall en foundation, en bronzer och två borstar. Det är inte fullsize men det är 4,8 g foundation och 3,8 g bronzer.

Normalpris är tydligen 699 kr men nu i december ska det vara nedsatt till 499 kr. Det egentliga värdet är 1100 kr så det är ju prisvärt och perfekt när man vill testa något nytt!

Jag har länge varit nyfiken på just Idun foundation, den verkar sådär lagom och bra. Då menar jag att den inte är helt matt, men ändå inte jätte glittrig eller skimrig. Ger lagomt med lyster till huden. För mig är det där så himla svårt med just mineralfoundations. Är de för matta framhäver de bara mina porer och fina linjer. Men är den för skimrig ser jag bara blank och flottig ut eftersom jag redan har tendens till fet hy.

 

Kommentera

