Lancome Teint Miracle – update

Jag måste bara visa ett par nya bilder på Lancome Teint Miracle foundation, nyans #010. På dessa bilder har jag bara använt denna foundation med lite Bare minerals mineral veil ovanpå för att matta ner lite grann (men absolut inte för mycket). Detta är ett transparent puder så det ger ingen mer täckning eller färg till ansiktet. Jag har även använt Loreal Studio Secrets smoothing resurfacing primer (separat recension kommer på den). Jag har använt Kanebo Sensai concealer brush under ögonen. Sen Bare minerals Healthy glow på kinderna.

Nu är inte bilderna tagna i riktigt samma ljus men jag tycker ändå att man ser tydligt och klart på före-bilderna vilka fläckar jag har i ansiktet. Både prigmentfläckar och gamla prickar från akne/finnar.

Nu är jag lite hemlig av mig på nätet annars hade jag visat hela ansiktet, det ser verkligen så fint ut! Och nyansen passar mig helt perfekt! Aldrig haft en så bra matchning med en foundation förut (detta gäller även Lancome Teint miracle i samma nyans). Denna gör mig lite blank vilket jag är ovan vid men det ser ändå mycket mer naturligt ut på så vis.

Denna foundation är suverän! Den ger medelhög täckning skulle jag säga (inte full) men den ser så naturlig och fin ut på huden. Och den känns fantastisk! Varför använder jag inte denna foundation oftare för?

 

Kommentera

