Önskelista hösten 2011

Det finns verkligen massor av olika produkter jag skulle vilja testa! En del mer än andra såklart. Tyvärr tillåter ju inte ekonomin att man köper precis allt på en och samma gång men här är ett urval av produkter jag skulle vilja prova.

Ganska ofta blir det ändå att jag får lägga pengarna på att ersätta nån av mina favoritprodukter som tagit slut. Jag använder ju så himla många olika så det är nästan alltid nån som tar slut…. Är det inte hudvård så är det smink eller hårprylar eller vad som helst. Nån som känner igen sig?😉

Flytande foundations:

Make up forever mat velvet

Clarins everlasting foundation

Dior Sculpt foundation

Glo minerals Protective Liquid foundation

Mineral/puder foundations:

Idun mineralfoundation

Laura Mercier mineralfoundation

Lancome Ageless minerale powder

Primers:

Revlon Beyond natural Smoothing primer

Loreal Studio Secrets Smoothing Resurfacing primer

Clarins instant smooth perfecting touch

Laura Mercier foundation primer oil-free

Peter Thomas Roth Un-wrinkle primer

NYX studio perfect primer

NYX HD Studio Photogenic primer

Lancome La Base primer

Arbonne make up primer

Maybelline the smoother

Make up forever HD Microperfecting primer

Smashbox Photo finish targeted pore & line primer

Concealers:

MAC Studio finish concealer NC15

Amazing Cosmetics Concealer

Övrigt:

Laura Mercier Tightline Cake eye liner Black Ebony

NYX Creme blush

MAC Fix +

Barielle Nail Brightener

MAC lipstick ”Hug me”

Cosmedicine Medi-morphosis Self Adjusting Exfoliator

Glo minerals Metallic smokey eye kit

Crest 3D Whitestrips Advanced vivid

Peter Thomas Roth brows to die for

 

Jag tänkte skriva mer om dessa produkter i separata inlägg. Kanske kan det hjälpa någon och inte minst mig själv när jag ska välja vilka som står på tur att testas här näst!

Ett svar till “Önskelista hösten 2011

  1. Josephine 24 oktober 2011 kl. 3:50 e m

    Imponerande lista, har inte gjort någon själv men har också mycket som jag gärna vill testa.🙂

Kommentera

