En del

Jag har en del produkter att skriva om men jag har helt enkelt inte haft tid. Men snart kommer det en recension om Missha BB Cream och NYC Blushable cream sticks.

Det är svårt den här tiden på året att fota bra swatches, för när jag kommer hem på kvällen från jobbet är det för mörkt. Och på morgonen är jag oftast för trött eller så glömmer jag bort det.

Ett par första intryck är ändå att jag gillar idén med krämrouge. Det blir naturligt och fint. Super om man är lite torr i huden och inte vill ha så mycket puderprodukter. För mig är kombinationen med krämrouge och sen ett vanligt rouge/blush ovanpå riktigt bra!

Jag är riktigt sugen att testa nåt av MAC:s nästa gång. Men vi får se vad plånboken tillåter. Jag har lagt en del på nya hudvårdsprodukter sista tiden. Min hud är lite i uppror så här när kylan kommer…. men jag skriver mer om det sen när jag hunnit testa en tid.

Kommentera

