Krämrouge?

Jag skulle vilja testa krämrouge. Jag tror att det kan vara bra speciellt på vintern när huden blir torrare. Det är ju tyvärr så att alla typer av puderprodukter framhäver rynkor och fina linjer eller porer mer än vad en krämprodukt gör. Det är bara att inse att man blir äldre och att man får andra behov.:-)

Någon som har tips på något bra?

Jag vet att jag har något från Clinique som ligger och skräpar i nån låda men det kan nog vara så gammalt så det har torkat ut. Det är i stiftform och jag har för mig nyansen var ganska röd.

3 svar till “Krämrouge?

  1. Ping:NYC Blushable Creme Stick « lulillan

  2. Jenny 28 september 2011 kl. 10:30 f m

    Hej!
    Jag har oxå letat som sjutton efter ett cremerouge då det blir mycket finare helt enkelt…
    Gå in på CDWOW.com och beställ Elizabeth Arden Ceramide Cream Blush för 159kr, finns i 4 färger. Jag tog Nectar…

Kommentera

