Nyfiken på: NYX Jumbo Eye Pencils

Jag tycker de här pennorna ser så himla fina ut. Och mångsidiga. Jag har aldrig använt ögonskugga i penn-form tidigare så det skulle vara kul att testa.

De färger jag skulle vilja prova är: Iced Mocha, yogurt och kanske även Strawberry milk eller den vita Cottage cheese.

Jag tänkte att man kanske kan använda dessa som en lite bredare eyeliner som man suddar lite grann längs fransraden. Mina ögonlock är ganska ”feta” av sig men jag brukar grunda med foundation och puder och då blir de inte alls lika blanka. Kanske kan det funka. Annars får jag kanske testa med nån annan slags primer under.

Jag tycker det verkar smidigt och dessa finns ju i många fina färger, dessutom är priset mycket bra. Många säljer dessa billigt på Ebay men de finns såklart även att köpa på Nelly för 95 kr.

 

Kommentera

