Gratis hudvårdstest online

Jag hittade en sida på nätet igår som erbjuder gratis rådgivning (hudvårdstest) inom 24 timmar. De vill kunna ge en individuellt anpassad rådgivning och hudvårdsrekommendationer. Så jag fyllde i ett enkelt formulär och skickade även med en bild på min hud och inom bara ett par timmar fick jag ett svar med rekommenderade produkter för just min hudtyp och mina hudproblem. Jätte bra tycker jag!

Visst förstår jag att de rekommenderar den typen av produkter som just de säljer i sin webbshop, men de har flera kända märken så jag tror inte det är nån ”bluff”.

Så här beskriver Skincity sig själva:

Skincity är ett företag som erbjuder professionell hudvård och hudvårdande makeup. Alla som jobbar på Skincity är utbildade hudterapeuter och samtliga produkter är rekommenderade av professionella hudterapeuter.  Vår ambition är alltid att ge dig som kund den bästa vägledningen i val av produkt för din hud. Vi är noga med att endast arbeta med de bästa varumärkena som man normalt endast hittar på salong. För oss är det självklart att skapa en personlig och lyxig shoppingupplevelse för dig. Vi älskar det vi gör och delar gärna med oss av det senaste inom hudvård och hudvårdande makeup. Vi vill överraska dig när du handlar hos oss.

Vi är auktoriserade återförsäljare av de varumärken som vi säljer. Det innebär att vi garanterar att varan du köper är äkta och med högsta kvalitet.

De säljer alltså inte bara hudvårdsprodukter utan även make up. De har märken som Akademikliniken, Bare minerals, MD Formulations, Decléor, Sensai by Kanebo…. Jag tycker det är jätte bra att både kunna få individuell rådgivning och samtidigt kunna köpa professionella produkter på nätet. Jag har ju själv varit nyfiken på att testa just MD Formulations tidigare och det var just det märket som jag fick tips om nu att testa för just min hud.

Just nu erbjuder de fri frakt vilket ju är ett extra plus om man vill testa nånting nytt!🙂

 

Här är mina tips:

Rengöring: http://skincity.se/sv/product/1162/md-formulations-facial-cleanser-gel-oily-very-oily-skin
Ansiktsvatten: http://skincity.se/sv/product/1185/md-formulations-moisture-defense-antioxidant-spray
Serum dag: http://skincity.se/sv/product/1169/md-formulations-glycare-lotion
Serum natt: http://skincity.se/sv/product/1175/md-formulations-vit-a-plus-night-recovery
24h creme:  http://skincity.se/sv/product/1184/md-formulations-moisture-defense-antioxidant-hydrating-gel

Kommentera

