Benefit One hot minute

Nu har jag äntligen köpt mitt ett exemplar av Benefit One Hot minute! Jag har alltid tyckt att den ser så fin ut på andra. Då tänker jag främst på Viola (KillerColours). Och den är jätte fin! Det är faktiskt en perfekt nyans för mig. Och jag tycker den funkar jätte bra även fast man är jätte blek. Man får bara vara försiktig så man inte tar på för mycket.

Jag tycker den här lilla burken är riktigt söt och fin!

Färgen syns ju inte så bra här, men när man först tittar på det så ser det bara lite rosa-aktigt ut. Inget direkt speciellt. Nästan så det har samma nyans som locket😀

På huden ger det både fin färg och lite glöd/skimmer. Jag brukar försöka undvika produkter med allt för mycket glitter och skimmer för jag tycker inte det passar på mig. Däremot är denna riktigt fin. Och jag kan tänka mig att den skulle vara jätte fin även om jag får lite mer färg just för att framhäva solbrännan.

Detta är en rosa-brun nyans som jag gillar jätte mycket. Den passar mig perfekt. Man får inte den där orange färgen som en del bronzers kan ge. Det är lite guldigt och känns lite lyxigt på nåt vis🙂

Den lilla burken innehåller 8.5 gram. Priset $30.

Det följer faktiskt med en liten borste men jag har inte använt den, kanske ska testa även den😉 Jag använder min blush brush från Bare Minerals.

Jag gillar denna väldigt mycket! Min tidigare favorit Bare Minerals Healthy Radiance har fått en kompis!😀

Kommentera

