Shoppat!

Det blev lite nya grejer som jag ska testa framöver. Den ena är Lancome Teint Idole Ultra foundation och jag har provat den lite snabbt och jag är glatt överraskad. Gillar den verkligen! Jag återkommer med en mer ordentlig recension senare!

Sen köpte jag Estee Lauder Advanced Night Repair Eye. Återkommer med en recension även där.

Köpte även min favorit concealer från Kanebo Sensai (brush type).

Fick dessa tre produkter för ca 1000 kr mot ca 1400 kr som det hade kostat på ex. Kicks eller liknande. Alltid kul att fynda lite grann!

Det är länge sen jag använde någon flytande foundation regelbundet och jag har väl egentligen aldrig använt någon dyrare variant tidigare så jag är glatt överraskad. Teint Idole känns jätte skön på huden, den smälter in i huden och det ser riktigt fint och naturligt ut. Nyansen jag köpte passar mig perfekt vilket jag är så tacksam och glad för. Det är ju alltid en chansning. Jag har den som heter ”010” som är lite gulare i tonen än 01.

Nu återstår att testa den på riktigt, hur den håller och hur den beter sig på min hud efter några timmar eller en hel dag. Vilket puder som kan tänkas passa bäst ihop med den, om den kräver primer eller om det är bäst utan… etc.

Kommentera

