Nyfiken på: Youngblood mineral primer

Jag har länge letat efter en primer att ha under min mineralfoundation men jag har inte hittat nån som varit tillräckligt intressant för att jag ska köpa den. Nu har jag hittat en. Den är ganska dyr (kostar närmare 600 kr i Sverige). Men som vanligt kan man hitta det mesta lite billigare i utlandet.

Återkommer jag provat denna. Jag hoppas den kan göra att min foundation blir mer hållbar på huden + att den kanske även har lite utjämnande egenskaper. Jag har ju både stora porer och fina linjer som gärna får bli mindre synliga. Annars är det ju ofta så att de kanske blir mer synliga med just puder foundation som är lite mer ”torr” på huden.

Som vanligt blir jag lite ivrig och vill helst ha den i brevlådan redan i morgon…

Kommentera

