Nyx paletter

Jag har tittat lite på de här också ett tag. Är sugen på att köpa någon eller kanske båda (de är ju billiga). Det är färger som passar mig perfekt! Jag tycker det är smidigt med paletter just när man ska ta med sig dem. Man har allt samlat på ett ställe.

Det finns även andra varianter och i många olika färgkombinationer.

Om man tittar lite närmare på Nude on Nude så ser skuggorna ut så här på lite närmare håll:


Det är fina härliga vardagsfärger för mig. Kanske något skimriga för att vara helt optimalt. Däremot gillar jag skimriga skuggor till lite festligare tillfällen. Jag tycker ändå om den här paletten. Det är neutrala fina toner som kan passa mig med neutral/varm hudton riktigt bra.

Priset på denna är $11 på CherryCulture.

Paletten Caribbean finns i 10 olika varianter, men det var den ovan jag gillade bäst. Den heter I dream of St. Kitt.

Däremot är alla dessa tre riktigt fina.

Priset på dessa är $8 på CherryCulture.

Det finns även liknande paletter fast med bara tre skuggor: Eyeshadow Trio. De kostar $5.99.

Finns i hur många olika färgnyanser som helst! Tror nog alla kan hitta en favorit där😉

Här är några av dem som jag gillar.


Det finns faktiskt ytterligare en palett som jag tror kan vara riktigt bra. Den har 10 olika färger och heter For your eyes only. Just denna nyans var en typisk färgskala för mig😀 Åh denna vill jag nog ha mest av alla nu när jag tänker efter!

Den kostar också $8 på CherryCulture.

De har ju också kommit med en ny lite större palett som verkar ses som en ”kopia” på Urban Decays palett Naked. Tror den kan vara bra om man är ute efter en lite större palett med lite mer neutrala färger. Pris verkar vara runt $25.

2 svar till “Nyx paletter

  1. Sara 21 mars 2011 kl. 7:21 e m

    De är jätte fina!

Kommentera

