Nya produkter att testa i mars/april

Jag får upp ögonen för nya produkter lite hela tiden och vissa blir jag lite extra nyfiken på och då kan jag inte hålla mig utan beställer direkt😉

Ett par saker som jag kommer prova framöver (eller som jag precis börjat testa) är:

Exuviance Age Reverse Eye contour

Korres Mango Butter Lipstick #13 Natural Pink

Benefit Hoola Bronzer

La Roche-Posay Anthelios XL SPF50+ Fluide Extreme

Essie nagellack Waltz

Beauté Weightless Lip Creme – Trace

Dermalogica Intensive Eye Repair

Exuviance Matte Perfection

Exuviance Sheer Refining fluid

Exuviance Moisturizing Antibacterial Facial Cleanser

Lily Lolo foundation i nyansen ”China Doll”

Tester från Meow Cosmetics (mineralfoundation, concealer, primer, finishing powder, blush)

Lumiere Cosmetics foundation i formulan Cashmere

Kommentera

