Vita naglar

Jag tycker det är väldigt fint och fräscht med vita naglar. Helst ska det inte vara ”tippex-vitt” (heltäckande) utan mer mjölkigt vitt, lite halv-genomskinligt. Att hitta den perfekta nyansen är inte alls så lätt som man kan tro🙂

Extra snyggt är det såklart om man är lite solbränd om händerna. Just nu lutar det åt att jag är mest sugen på ett Essie Waltz faktiskt. Det har jag spanat på länge! Chanel-lacket går väl knappast att få tag på längre. OPI Oh so glam har jag faktiskt redan i min lilla samling…

Kommentera

