Vill ha: It cosmetics Bye Bye Pores

Åh detta VILL jag ha! Däremot är det ju inte helt lätt att få tag i det. Inte ens på Ebay verkar det finnas någon som vill sälja och skicka till Sverige. Snyft!


Jag har kollat på You Tube och det har fått otroligt bra omdömen. Därför får jag ännu mer ha-begär!😉

HD Silk Micro Finishing Anti-Aging Powder from It Cosmetics is infused with Collagen, Vitamin K and Pure Silk for the perfect poreless airbrushed finish.

Huruvida det har anti-age effekter spelar kanske mindre roll, men om det nu skulle stämma så är väl det ett plus såklart. Det jag är ute efter är att det ska minimera synligheten av porer. Jag har jätte stora porer och skulle verkligen bli jätte glad om det fanns nånting som kunde få dem att försvinna. Även om det bara är tillfälligt🙂

Det säljs som ett ”setting” puder eller ”finishing puder” som man alltså har ovanpå sin foundation. Däremot har jag hört att en del använder det precis som jag använder min mineral Veil: även under foundation som en primer.

Det har en lite gul ton men blir genomskinligt på huden. Detta är ju bra för då funkar det på alla hudtoner.

Alltid när produkter påstå sig ge ”airbrushed look” så blir jag nyfiken. För det är ju det jag vill ha🙂

Denna ska dessutom även minimera synligheten av fina linjer och rynkor och det är ju perfekt! Både bli av med porerna och dessutom fina linjer. Halleluja!😉

Det kostar $24 för en burk.

Jag har försökt att hitta den på nåt ställe där de vill skicka internationellt men det verkar hopplöst.😦

Ett svar till “Vill ha: It cosmetics Bye Bye Pores

  1. Ping:Annat förslag till bye bye pores? « lulillan

Kommentera

