NYX läppstift

Jag använder inte jätte ofta läppstift till vardags, däremot använder jag en del läppglans.

Jag faller ofta för lite mer ”nude-färger” och inget alltför färgglatt eller vågat.

Här finns det jätte bra swatches på NYX Round Lipstick. Det finns en del jätte fina nyanser där. De jag blir sugen på är: Doll, Circe, Tea Rose, Mars, Milan el. B52.

NYX är ju ett ganska billigt märke i USA men här i Sverige är ju priserna inte alls lika låga och utbudet är ju inte heller speciellt jätte stort vad jag har sett. Det är trist!

Dessa läppstift finns för $2.50 på Cherryculture.

Kommentera

