I brevlådan: LA minerals

Jag har fått hem lite prover från LA Minerals som jag tänkte testa och visa lite bilder på framöver. Den finns i tre olika varianter på deras foundation:

Hollywood – ska vara en perfekt blandning av ”glow” och matt finish, medium täckning och ska ge naturlig finish

NoHoGlo – Denna formula ska påminna om Bare minerals och ge ett visst ”glow” till huden, eller skimmer kanske man kan säga. Den är inte lika täckande och ger en fräsch skimrande finish

Valley Girl– Denna passar för olika typer av ”problemhud”, om man har acne, fet hud, ärr etc. Denna har hög täckning och ger en matt finish.

Det finns en del olika nyanser att välja bland och jag ser verkligen fram emot att se om någon kan vara en perfekt match för mig🙂

Jag älskar ju Lucy minerals men det finns dock ingen nyans som passar mig jätte bra. Det är så synd. Jag har en ganska bra matchning med Bare minerals och med Lily Lolo har jag den bästa ever! Blondie är som gjord för mig😉

Det är så svårt att uttala sig om en foundation om inte nyansen är riktigt bra.

Kommentera

