Mascara: Maybelline One by one

Detta verkar vara en av de nyare Maybelline mascarorna. Vet inte om den kommit till Sverige ännu? Jag har i alla fall inte sett till den. Men jag tycker borsten verkar intressant!

Borsten har ca 300 långa och korta ”strån”. Den ska ge mer fyllighet och separera fransarna. Jag brukar kanske normalt välja mascaror som ger mer super-volym eller vad man ska kalla det för. Jag gillar när fransarna blir rejält både längre och tjockare, riktigt svarta. Men till vardags borde man kanske välja lite mer diskreta alternativ😉

Jag är nyfiken att prova i alla fall när jag ser den i butik.


Jag använder oftast olika typer av mascara till mina övre och undre fransar. Jag tycker det är svårt med för stor borste på de nedre fransarna. Kanske skulle denna kunna funka till dem? Just att den inte ska klumpa…

Denna bild från Maybelline är ju en aning fejk… Precis som om nån mascara skulle kunna ge såna där fransar? Nä!

2 svar till “Mascara: Maybelline One by one

  1. ines 28 juni 2012 kl. 2:51 e m

    jag har sett den på kicks🙂 kolla där den finns nog kvar

Kommentera

