Shoppingsugen!

Som vanligt när man surfar runt på andra skönhetsbloggar blir man sugen på att shoppa loss!😀

Just nu skulle jag vilja beställa lite mer från Lily Lolo. Jag är grymt sugen på deras nya foundation nyans China doll. Sen är jag även nyfiken på någon av deras borstar. Kanske en Super Buffer? Tycker den ser behändig och fin ut!

Den kostar £14.29 = ca 155 kr.

Min concealer från Lily lolo (Blondie) är väldigt ljus (= vit) så jag skulle vilja testa en nyans mörkare. Kanske Barely Beige? Det är så svårt att uttala sig om en produkt om det är så helt fel nyans. Jag har testat att blanda i concealern i min foundation och på så vis också ljusa upp min Blondie lite grann. Men nej… jag märker just ingen skillnad. Därför är det kanske så att concealern inte är så bra. Då är det ju dumt att lägga ner ytterligare ca £7 på en till concealer som bara får ligga i lådan och samla damm😉

Sen är jag ju nyfiken på att testa och beställa något från e.l.f! Har inte gjort det tidigare men priserna är ju väldigt lockande måste jag säga! Läppglans för 18 kr… Jag som kan missbruka såna och köpa på mig hundratals😀 Just för att jag är på jakt efter den perfekta nyansen men aldrig nästan hittar den.

Sen skulle jag behöva en ny Mineral Veil. Jag har hittills inte hittat nåt annat Finishing powder som funkar lika bra eller bättre. Eftersom jag även använder det som primer under min foundation så går det åt en burk ganska snabbt😉 Ska se om jag kan fynda nåt på Ebay kanske.

Maken har köpt ny mascara åt mig idag. Blev favoriten Diorshow Blackout! Älskar den!

Kommentera

