Mineralrouge / blush

Tänkte visa några av mina rouge / blush här så ni kan se dem bredvid varandra.

De tre till vänster är matta och de tre till höger har lite skimmer i sig. Eller Sweetcheeks och Trudy är ganska skimrande.

Healthy radiance från Bare minerals är den jag använt mest. Använde den dagligen i ett par år faktiskt. Den funkar bra på ljus hud men på sommaren om man får lite mer färg kan det ju vara kul med någon med lite mer färg. Sweet fig eller Sweetcheeks om man vill ha lite skimmer. Trudy är en sån där bortglömd liten burk i min samling men den är faktiskt riktigt fin! South Beach är en bronzer som jag bara har en liten provburk av. Kanske att den går lite för mycket åt det orange hållet för att jag riktigt ska gilla den. Får se hur den beter sig framåt vår/sommar när man fått lite mer färg på kinderna😉

Kommentera

