Lily Lolo – ny nyans China Doll

Lily Lolo har tagit fram en ny nyans som heter China Doll. Den ska vara mellan deras ljusaste Porcelain och näst ljusaste som är Blondie. Detta tycker jag låter jätte bra! För det är ändå ganska stor skillnad mellan dessa båda så det skadar inte alls att det finns ett mellanting. Skulle själv kunna tänka mig använda den vintertid när man är som blekast.

Den har neutrala undertoner (som även Blondie har). Porcelain är väldigt ljus men funkar bra att blanda andra nyanser med om man vill ljusa upp dem lite grann.


Den nya nyansen China Doll.

Och nedanför är den jag har Blondie.

På bilder så här är det kanske svårt att se skillnaden. Skulle vilja se dem swatchade på hud för att se hur stor skillnad det är. China Doll ska alltså vara ljusare än Blondie.

Jag har förresten två rouge från Lily Lolo som jag tänkte visa nån dag. Eller det ena är kanske en bronzer men jag ska ta lite bilder så kan jag visa er. Det är South Beach och Sweet Fig.

Kommentera

