Ardell lösögonfransar

Jag har börjat använda individuella lösögonfransar nästan dagligen. Perfekt att fylla ut sina egna som kanske inte är så täta eller långa.

Favoriten för mig är Ardells Flare Short black.

Limmet jag använder är Lashtite (svart).

Jag har egentligen inte provat nåt annat lim så jag kan inte uttala mig om detta är ovanligt bra eller dåligt. Jag tycker det funkar bra men mina fransar håller ungefär 12 timmar sen känner jag att de börjar sitta lite löst. Att man ska kunna använda dem i sex veckor i sträck? Ja möjligtvis om man inte använder nån som helst mascara, inte tvättar ansiktet/ögonen, inte gråter eller svettas eller nånting sånt. Ja då kanske.

 

Kommentera

