Mera Lily Lolo

Eftersom mitt paket från Lily Lolo dröjer (och det är först efter 27 januari som det anses som helt borttappat) så har jag gjort en ny beställning från ByBloom. De hade rea på Lily Lolo så jag beställde en foundation i nyansen Blondie för 199 kr och ett rouge för 165 kr (Sweet Fig).

Dessa kostar normalt på Lily Lolos egna sida £12.49 för foundation och £7.29 för rouge. Frakten kostar sen £4. Just nu är ju pundet ganska lågt, runt 11 kr bara så då tjänar man ju egentligen på att beställa från UK. Men eftersom leveransen går lite snabbare inom Sverige och jag har väntat länge nog nu så slog jag till och ändå beställde genom en svensk sida.🙂

Just nu kostar foundation ca 140 kr om man beställer från UK och rouge ca 81 kr. Frakten 45 kr. Detta tycker jag är väldigt bra priser, mycket överkomligt. Normalt tar frakten från UK ganska precis en vecka. Har aldrig haft problem förut fast jag beställt mycket via Ebay i England. Detta är första gången och det känns lite trist.

Jag vill ju ha min Blondie NUUUU! Det är en sån bra nyans för mig. Den bästa match jag nånsin hittat! Och DET är stort! Under tiden jag väntat har jag blandat mina två andra prover på Porcelain och Barely Buff. Fast jag har behövt använda lite mer Porcelain för att få den tillräckligt ljus för att kunna funka nu mitt i vintern. Så nu är även det slut!

Kommentera

