Otålig

Jag har fortfarande inte fått min foundation som jag beställde från Lily Lolo. Jag väntar också på mina prover från Sassy Minerals. Blir väl sådär när det är mycket helger. Men jag blir ändå otålig!!

Jag har även beställt en ny Boots No7 Line Lift collagen Booster. En superbra produkt som jag är inne på tredje tuben nu. Jag märker verkligen skillnaden nu när min förra tub är slut och jag inte använder den. Så jag är lite ”beroende”.🙂

Jag använder den enbart under ögonen eftersom det är där jag har fina linjer. Och man använder den under sin vanliga ögonkräm. Den slätar ut och gör huden jämnare. Den stramar upp lite också tycker jag. Blir slätare och jämnare. Nice!!

Denna är bra på så vis att man har den under sin vanliga ögonkräm. Så det funkar jätte bra att sen ha concealer eller annat smink ovanpå. Det blir inga konstiga vita ränder, fläckar, eller att det blir klistrigt. Så har jag upplevt en del andra anti-age eller rynkkrämer. Tri-aktiline till exempel. Såna man ska lägga ovanpå. De funkar inte lika bra för mig.

 

 

Kommentera

