Testat: Rouge från Lucy minerals

Har testat två st rouge från Lucy minerals. Båda är jätte fina!


Matte Apricot är mer åt det orange hållet och är helt matt. Sweetcheeks är en fin brunrosa ton med glitter i.


Så här ser de ut på handen. Sweetcheeks är egentligen den perfekta nyansen för mig. Jag älskar den! Utan det där glittret hade den varit helt perfekt. Jag gillar nämligen inte för mycket glitter till vardags. Däremot är det fint till lite mer festligare tillfällen.

Jag fick två små prover med Sweetcheeks så det kommer nog räcka ett tag för mig.


Här är sweetcheeks på kinden. Otroligt fin faktiskt!

Nu fick jag en fullstor rouge gratis med min senaste beställning och då valde jag ändå matte apricot eftersom den är helt matt. Men jag är ändå tveksam för Sweetcheeks är otroligt fin. Blir kanske en fullstor sån med nästa beställning😉 Det finns en till nyans som jag är lite nyfiken på och det är Matte Sedona som är en mer rosabrun matt nyans.

En fullstor rouge kostar $10 hos Lucy minerals och det tycker jag är ett jätte bra pris. Då kan man unna sig några olika!🙂

 

Kommentera

