Rouge från Lily Lolo och Lucy minerals


Här är Lucy minerals rouge vs. ett prov som jag fick från Lily Lolo på nyansen ”Sweet Fig”. Som ni ser är det nästan exakt samma nyans som Sweetcheeks fast utan det där glittret. Wee!

Jätte fint!

När jag provade mitt vanliga Healthy Radiance från Bare minerals som jag använder i princip varje dag så var det mer åt det gula/orange hållet och lite mer guldigt. Faktiskt med en hel del skimmer i det.

För mig är det jätte viktigt med rouge, det gör att jag ser fräschare ut. Det ger även lite mer liv till ansiktet. Det framhäver även kindbenen lite mer om man vill det beroende på hur man applicerar det.

En fullstor rouge från Lily Lolo kostar £7. Jämfört med Lucy minerals $10.

Kommentera

