Primer?

Jag är inte jätte van att använda primer. Under den tiden för ett par år sen när jag bara använde vanlig flytande foundation så hade jag inget behov av det. Eller jag visste kanske inte vad det kunde göra för mig.

Jag har nu provat ID Bare minerals Prime time, och den känns väl OK på huden. Men jag vet inte om den egentligen gör att sminket sitter bättre under dagen? Jag har inte märkt någon jätte skillnad faktiskt.

Jag har även provat Smashbox men den gillade jag inte alls. Kanske funkar den bättre med flytande foundation istället för mineralfoundation? Ingen aning.

Däremot är jag nyfiken på Too Faced Primed and poreless. Eller kanske MAC matte cream?

Kommentera

