Det första inlägget

Hej! Detta är mitt första inlägg här!

Jag tänkte att detta skulle bli en skönhetsblogg. Den kommer nog främst att handla om smink, men kanske även lite hudvård eller liknande. Det visar sig!

Lite om mig. Jag är en tjej som passerat 30 för ett par år sen. Jag behöver väl smink ännu mer idag för att se pigg och fräsch ut mot för några år sedan. Jag gillar att prova nya märken och prylar. Det är ju extra kul om man kan dela med sig av sina erfarenheter till andra. Det blir även ett sätt för mig att komma ihåg vad jag faktiskt tyckt om olika saker.

Ni som hittar hit får jätte gärna ställa frågor! Det är bara roligt!

 

Kommentera

