Concealer just nu

Min favorit just nu är Kanebo Sensai concealer (borste som man klickar fram). Den köpte jag för ett tag sen och jag använde den mycket i början för att sen byta. Minns inte varför jag bytte men jag fick för mig att testa den igen här för nån vecka sen och den är ju riktigt bra! Den är riktigt ljus dessutom så den smälter in bättre i min hy den här årstiden.

Innan använde jag Lancome Effacernes väldigt väldigt länge. Så länge så att den nästan är slut nu den lilla tuben. Tyvärr är nog även den en nyans lite för mörk för mig den här årstiden så jag skulle behöva en nyans ljusare. Den jag har nu är nr 2 Beige Sable.

En annan jag är väldigt nyfiken på men som verkar svår att få tag i är Eve Pearl’s Salmon concealer. Den verkar vara lite mer som gel i sin konsistens och det tycker jag verkar spännande! Men den kostar $42 och frakten går tydligen på $15! Det blir totalt $57 och det är lite väl mycket tycker jag.

Det var när jag läste här som jag blev nyfiken på den och letade vidare. Många verkar nöjda med den.


Någon som provat den?

Kommentera

